Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2023.
H L’Oréal Hellas, πιστή στη δέσμευσή της στις αξίες της ισότητας και της συμπερίληψης, υποστήριξε το Inclusivity Lounge που διοργανώθηκε από την Women On Top στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, συμβάλλοντας ενεργά σε έναν ουσιαστικό διάλογο για θέματα έμφυλης ισότητας και συμπερίληψης.
Στο πλαίσιο αυτό, την Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου, η κα Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs & Engagement Director L’Oréal Hellas και η κα Μαρία Κοράλη, Γενική Διευθύντρια L’Oréal Professional Products συμμετείχαν στο Inclusivity Lounge «Health in Unequal Times» και μίλησαν για τις αξίες της Ισότητας, της Διαφορετικότητας και της Συμπερίληψης στο εταιρικό περιβάλλον.
Φέτος, για πρώτη φορά, το Inclusivity Lounge πλαισιώθηκε από την παράλληλη εκδήλωση StandUp Αgainst Street Harassment από την L’Oreal Paris. Ένα εργαστήριο που διοργάνωσε η W.I.N Hellas και αφορά στην προστασία ενάντια στην παρενόχληση στον δημόσιο χώρο. Το εργαστήριο παρουσίασαν η κα Νίκη Μάντσιου, Υπεύθυνη Οργάνωσης & Προγράμματος και η κα Βασιλική Λιάφου, ψυχολόγος & Επικεφαλής της Επιστημονικής Ομάδας του Οργανισμού.
To Workshop άνοιξε με συζήτηση η κα Δήμητρα Πετρίδη, αναφερόμενη στις αξίες της διαφορετικότητας και της συμπεριληπτικότητας που βρίσκονται στον πυρήνα της κουλτούρας της L’Oréal, τονίζοντας παράλληλα ότι ξεκινούν από την ηγεσία της εταιρείας και τους ανθρώπους της.
“Στη L’Oréal, εδώ και πάνω από έναν αιώνα, είμαστε αφοσιωμένοι σε μία και μόνο αποστολή, να δημιουργούμε την ομορφιά που κινεί τον κόσμο. Η ομορφιά δεν έχει να κάνει απλώς με μια ωραία εμφάνιση αλλά αποτελεί μια κινητήριο δύναμη. Ως παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο της ομορφιάς, γνωρίζουμε πως ό,τι κάνουμε μπορεί να έχει ουσιαστικό αντίκτυπο. Γι’ αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την L’Oréal, να θέτει στο επίκεντρο της συζήτησης αυτά τα θέματα, λειτουργώντας ως πρότυπο τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.”
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στις εσωτερικές δράσεις που πραγματοποιεί η L’Oréal Hellas, συντονίζοντας τακτικές εκπαιδεύσεις διευθυντικών στελεχών, υπευθύνων διαχείρισης ομάδων και νέων εργαζομένων της στην συμπεριληπτική κουλτούρα. Επιπλέον, τόνισε την πολυσχιδή δράση των brands της L’Oréal Hellas και τα πολυάριθμα προγράμματα που πραγματοποιεί με στόχο, ένα ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα.
Η κα Μαρία Κοράλη, Γενική Διευθύντρια L’Oréal Professional Products συμμετείχε με τη Μαρίνα Οικονόμου-Λαλιώτη, Ομότιμη Καθηγήτρια Ψυχιατρικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο πάνελ: «Γυναίκες & Ψυχική Υγεία: Το μεταβαλλόμενο παζλ». Τη συζήτηση συντόνισε η κα Στέλλα Κάσδαγλη, συνιδρύτρια του Women On Top.
Η κα Κοράλη υπογράμμισε την ουσιαστική επίδραση που έχει η φροντίδα και η περιποίηση στην ψυχική υγεία, τόσο για τους επαγγελματίες της ομορφιάς που την προσφέρουν, όσο και για αυτούς που την αποδέχονται. Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε σε δύο σημαντικές δράσεις, στην πρωτοβουλία του Κοινωνικού Κομμωτηρίου που δίνει πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες περιποίησης σε ευάλωτες ομάδες ανθρώπων, χωρίς διαχωρισμούς, καθώς και στο πρόγραμμα HeadUp που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση και ενδυνάμωση της κομμωτικής κοινότητας για τα θέματα ψυχικής υγείας.
«Η ομορφιά, με την έννοια της φροντίδας και της περιποίησης, είναι εξαιρετικά σημαντική για την ψυχική υγεία. Όταν αφηνόμαστε στα χέρια ενός επαγγελματία του κλάδου της ομορφιάς, όπως ένας κομμωτής, αισθανόμαστε την αποδοχή και το σεβασμό στη μοναδικότητα. Η επαφή και η σύνδεση μέσα από αυτή τη φροντίδα, ενδυναμώνει. Γι’ αυτό στη L’Oréal Professional Products πιστεύουμε ότι η πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες ομορφιάς δεν είναι πολυτέλεια αλλά δικαίωμα για κάθε άνθρωπο».
Σχετικά με την L'Oréal
Για περισσότερα από 110 χρόνια, η L'Oréal η κορυφαία εταιρεία ομορφιάς στον κόσμο, έχει αφοσιωθεί σε ένα μόνο πράγμα: την εκπλήρωση των προσδοκιών ομορφιάς των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Ο σκοπός μας - να δημιουργήσουμε την ομορφιά που κινεί τον κόσμο - ορίζει την προσέγγισή μας στην ομορφιά χωρίς αποκλεισμούς, ηθική, γενναιόδωρη και αφοσιωμένη στην κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Με το ευρύ μας χαρτοφυλάκιο 36 διεθνών εμπορικών σημάτων και τις φιλόδοξες δεσμεύσεις αειφορίας στο πρόγραμμα L'Oréal For The Future, προσφέρουμε σε κάθε άτομο σε όλο τον κόσμο ό,τι καλύτερο όσον αφορά στην ποιότητα, στην αποτελεσματικότητα, στην ασφάλεια, στην ειλικρίνεια και στην υπευθυνότητα, ενώ γιορτάζουμε την ομορφιά στην απέραντη πολλαπλότητα της.
Με 87.400 αφοσιωμένους εργαζομένους, ισορροπημένο γεωγραφικό αποτύπωμα και πωλήσεις σε όλα τα δίκτυα διανομής (e-commerce, μαζική αγορά, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα λιανικού εμπορίου αφορολογήτων ειδών) το 2022 ο Όμιλος πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 38,26 δισ. ευρώ. Με 20 ερευνητικά κέντρα σε 11 χώρες σε όλο τον κόσμο, μια αφοσιωμένη ομάδα Έρευνας και Καινοτομίας αποτελούμενη από 4.000 επιστήμονες και περισσότερους από 5.500 επαγγελματίες της τεχνολογίας, η L'Oréal επικεντρώνεται στην εφεύρεση του μέλλοντος της ομορφιάς και να καταστεί υπερδύναμη στο χώρο του Beauty Tech.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.loreal.com/en/mediaroom.
Comments