Σχετικά με
Οδηγός για τη Διαχείριση Παραπόνων στο Κομμωτήριο. Η διαχείριση παραπόνων είναι μια κρίσιμη δεξιότητα που διασφαλίζει την ικανοποίηση των πελατών και την ενίσχυση της φήμης του κομμωτηρίου. Στο κομμωτήριο, όπου η ποιότητα και η βιωσιμότητα είναι προτεραιότητες, η διαχείριση παραπόνων πρέπει να αντικατοπτρίζει τις αξίες μας. Ακολουθεί ένας οδηγός για τη σωστή αντιμετώπιση παραπόνων.
Μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε σε αυτό το πρόγραμμα μέσω της εφαρμογής για κινητά. Μεταβείτε στην εφαρμογή
Εκπαιδευτές
Τιμή
50,00 €